بسته های رنگارنگ رسانش

پس از برگزاری موفق چهارمین دوره رسانش و دریافت 24779 اثر، پنجمین دوره از آبان ماه سال 1401 با چند تغییر مهم آغاز شد.

محمدصالح جباری مسئول دبیرخانه جشنواره رسانش در خصوص تغییرات مهم دوره پنجم رسانش گفت: یکی از مهمترین تغییرات پنجمین دوره رسانش، فعال شدن بسته های ثبت اثر در حساب کاربری دانش آموزان است.

وی با اشاره به رایگان بودن ارسال تک اثر (اولین اثر) توسط دانش آموزان ادامه داد: ما برای ثبت بیش از یک اثر، سه بسته پیشنهادی را در اختیار دانش اموزان قرار میدهیم. این سه بسته شامل بسته های برنزی، نقره ای و طلایی می باشد.

جباری گفت: یکی از اهداف این کار، رشد کیفی جشنواره خواهد بود.

وی درباره ارزش خرید بسته طلایی و امکان ثبت 10 اثر در این بسته گفت: دانش آموزانی که بسته طلایی را تهیه کنند، می‌توانند از منتور‌های دبیرخانه برای تولید اثرشان مشورت بگیرند و حتی بعد از ثبت اثر هم منتور‌های دبیرخانه اثر دانش اموزان را خواهند دید و اگر آثار ثبت شده نیاز به تغییر داشته باشد به آنها اطلاع خواهند داد.

دبیر جشنواره درباره دو بسته دیگر پیشنهادی افزود: با خرید بسته برنزی، شرکت کنندگان می‌توانند 2 اثر در جشنواره ثبت کنند و با خرید بسته ای نقره ای نیز می توانند با سه اثر بیشتر از بسته برنزی یعنی در مجموع ثبت پنج اثر در جشنواره شرکت کنند.

جزئیات بسته های رنگارنگ رسانش 5

محمدصالح جباری در خصوص شرکت در جشنواره خاطر نشان کرد: امسال همه دانش اموزان باید به صورت تیمی در جشنواره رسانش شرکت کنند و جشنواره اثری که به صورت انفرادی تولید شده باشد را داوری نخواهد کرد.

دبیر جشنواره رسانه های دانش آموزی با اشاره به آغاز به کار اولین دوره ی مدرسه رسانش با موضوع «انسان رسانه» از انتهای دی ماه گفت: خرید بسته های پیشنهادی، شرایط استفاده دانش آموزان را از تخفیفات ثبت نام در این مدرسه مهیا خواهد کرد.

وی در انتها اظهار داشت: دانش آموزان و مربیان عزیز می توانند با مراجعه به سایت رسانش به آدرس www.resaanesh.ir ومطالعه شیوه نامه با جزئیات بیشتری از تغییرات رسانش 5 آشنا شوند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.