پویش دانش آموزی «باید برخاست» به مناسبت تشییع قائد شهید حضرت آیتالله امام خامنهای رهبر شهید انقلاب
همواره وقتی فیلمهای تشییع امام خمینی (ره) را میدیدم حسرت میخوردم که چرا آنجا نبودم، جای من قطره در این سیل خروشان و این دریای با عظمت واقعاً خالی است و شاید هیچگاه فکر نمیکردیم که ما هم در روزگاری زندگی کنیم و دنیا روزی را بیاورد که ما هم این حس را تجربه کنیم، آقای مهربان ما، چیزی بیشتر از یک رهبر بود، او همه جان ما بود، همه چیز ما بود، برایمان هم رهبر بود و هم پدر، همو که با شهادتش به آرزوی بلندش رسید و جوشن ایران اسلامی شد و هنوز هم باورمان نشده که او رفته است.
ما پدر از دست دادیم و باید هرچه در توان داریم برای عظمت و بزرگداشت پدر مهربانمان بگذاریم. پویش تولید محتوای «باید برخاست»ی تلاش کوچیک برای ادای احترام به قائد شهید ما امام مهربانمون که به همت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان برگزار میشه.